På väg hem!

Då var SM och årets sista tävling avslutad för min del. Jag simmade 400 frisim i förmiddags. Tiden blev inte bra, till och med långsammare än min öppning på 800, men jag klättrade ett par placeringar. Rent allmänt har det varit en bra tävling, och jag har haft jättekul med örebroarna. Självklart hade jag hoppats på bättre resultat, men det är bara att bita ihop och kämpa vidare nu när vi går in i en ny cykel.

Nu sitter vi i bilen på väg hem. Ska bli skönt att komma hem, även om det varit gött att bo på hotell. Jag har en lugn vecka framför mig sedan ska det börjas kötta igen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...