Halv åtta hos Filippa!

Filippa kom med förslaget att vi och några andra tjejer skulle börja med "halv åtta hos mig", för att umgås lite mer. Superbra plan tyckte jag! Så igår var vi nio tjejer som var hembjudna till Filippa. Hon och Mickan (som tillsammans höll i det) hade gjort jättefint, och maten var kanon. De la verkligen ribban högt måsye jag säga! Hembakat bröd och soppa till förrätt. Kyckling och kyftpotatis till huvudrätt och panacotta till efterrätt. Allting jättefint fixat. Vi hade riktigt trevligt med massor med snack och lite lekar. Kändes så vuxet bara haha! :) Men det blev en riktigt mysig kväll!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...