Riktigt härlig kväll!

Hatar toppning haha! Åt pannkakor till lunch och därefter fruktsallad. Efter det hade jag så brutalt mycket energi och var jättespeedad. Tur man har träning nu då, tänke jag, så man kan bli av med lite energi. Passet var 1200 meter långt. Det räckte inte på långa vägar kan jag tala om...

När vi tränat klart åkte jag, Anna, Fanny och Cajsa till Ica och sedan vidare hem till Anna. Där gjorde vi en hur god middag som helst bestående av bakad potatis med skagenröra och kött till. Dessutom drack vi årets första glögg! Efter middagen drog vi till bion och såg Breaking Dawn. Jag är verkligen inget Twilight-fan men den här var faktiskt bra! Det blev till och med en hel del skratt. Riktigt lyckad kväll! :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...