Krig på borgen!

Sista träningen på hemmaplan i morse, imorgon bär det av mot Helsingborg och årets kortbane-SM. Taggad till TUSEN!!! :D 

Idag har jag bokat både sminkning och håruppsättning inför studentbalen! Jag gillade reaktionen när jag kom in på frisörsalongen och sa att jag ville boka en tid. Till 16 juni. Men det var inga problem, så nu är det klart. Jag var på polisstationen också idag, och hämtade ut mitt nya pass. Vacker som en dag haha! Annars har det inte hänt så mycket. Fick utbrott på en halv byggklass i skolan och hade krig med Roma och Jill här ikväll. Väggarna i våra lägenheter är inte tjocka, och de håller definitivt inte för Romas mördarbas-högtalare. Ju högre musik han spelade desto mer höjde vi vår. Det var kaos här.
Nu ska jag sova och ladda inför en lång bilresa imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...