VHS, dubbad till svenska :D

Idag har Emma en massa kompisar här, vilket innebär att jag får hålla mig undan. Inget fel med det, jag stack till Elvira. Vi hade jättemysigt och kollade på första Harry Potter filmen på VHS dubbad till svenska. Hur gammal man än blir är det alltid lika läskigt att cykla hem på plässevägen på natten. Inga gatlampor, fullt med sniglar och säkert en massa övernaturliga varelser.
Det värsta som finns är att gå och lägga sig, men precis innan man hunnit somna kommer man på att man glömt något. Om detta "något" är utomhus är det hundra gånger värre. Men det var bara att gå upp och hämta alla filmer jag lämnat i cykelkorgen där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...