Tillbaka i Nyköping!

Nu är jag tillbaka i Nyköping. Det är härligt att vara här igen. Jag har i stort sett kommit i ordning nu, har bara lite småsaker kvar att packa upp. När vi kom fram till Nyköping stannade vi till vid Statoil för att pumpa däcken på min cykel, sedan cyklade jag hem därifrån. Jag tror jag log hela vägen till Brandkärr för det kändes så roligt att vara tillbaka och cykla omkring här. Sommarlovet har varit underbart men det är ändå skönt att komma tillbaka till vanliga rutiner igen.
När jag flyttat tillbaka möblerna till mitt rum och packat upp det mesta åkte jag och pappa till Ica för lite storhandling, så nu är skafferi och frys fyllda. Imorgon blir det första träningen här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...