Löpning på Ekensberg

Tacokväll på borgen igår. Det blev riktigt trevligt med folk från både 1an och 3an (trappuppgångar). Vi åt tacos och sen spelade vi kubb, precis när det börjat bli mörkt. Efteråt sov Anna över eftersom hon inte längre bor kvar här. Imorse skulle vi köra någon form av konditionsträning (ej i vatten) så jag sprang en runda. Jag är så otroligt stolt över mig själv! Jag har nog inte sprungit seriöst på över ett år, men det gick ändå hur bra som helst. Eftersom jag blev så tjurig för att jag inte fick simma något, lät Jens mig simma av lite efter löpningen. Så nu är jag redo för helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...