290 dagar kvar till sommarlovet!

Första skoldagen och vi gick till halv fyra. Inte okej! Har redan haft tre lektioner, vad är detta?? Schemat är väl hyfsat, inte någon dröm precis men jag kommer överleva. Dock kommer jag missa hälften av alla svenska lektioner vilket gör allt väldigt besvärligt. Det var roligt att komma tillbaka och träffa alla kompisar i alla fall. I år har alla teknik-elever flyttat in i vår byggnad, så där är hur mycket folk som helst. Det kändes rätt ovant men vi lär väl vänja oss. Träningen idag var lika jobbig som tidigare. Inte så mycket simning men desto mer på land. Bland annat sprang vi runt och lyfte bord... Mycket tuffare än det låter kan jag tala om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...