1 år!

Idag fyller bloggen ett år! Tack alla som följer den!

12 kommentarer:

  1. Får man ett pris om man följt bloggen ända sen start?

    SvaraRadera
  2. grattis/ trogen läsare

    SvaraRadera
  3. Hade jag vetat vem, så kanske! ;)
    Tack trogen läsare!

    SvaraRadera
  4. En kanske väldigt trogen vän, duger det?

    SvaraRadera
  5. Vad är priset? ;)

    SvaraRadera
  6. Du kan inte överraska mig om du inte vet vem jag är!

    SvaraRadera
  7. Du har en poäng, så vad gör vi åt saken?

    SvaraRadera
  8. Jag kan ju inte berätta vem jag är här heller.
    Det får du ta och lista ut!

    SvaraRadera
  9. Haha, då lär du få vänta länge på överraskningen!

    SvaraRadera
  10. Du kan ju alltid gissa dig fram!

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...