Häääärligt att träna!

Det var så himla rolig träning idag! Äntligen fick jag ta i som bara den, och känslan av att kunna simma så fort igen... Aah vad glad jag är! Dock hostar jag fortfarande varje träning, vilket jag gjort i evigheter nu. Dessutom har jag ont vid ena skulderbladet. Jag skulle tro att det beror på att jag förra veckan försökte nudda baksidan av huvudet med foten, för då var det nåt som knakade till. Men, men det går väl över. Skolan var lång och seg idag och jag kände mig tröttare än jag gjort på länge, men jag tog mig igenom det. Nu är det bara 284 dagar kvar till sommarlovet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...