Varmt och sol vs. kallt och inte sol

Härlig dag igår. På morgonen cyklade jag till Tessin, hade spanska till 20 i tio, cyklade hem och tog det lugnt. Klockan elva hade jag cyklat till Rosvalla för att bowla med klassen. Jag var hur grym som helst! 199 poäng på två serier (utan staket), och det för en som lyckats få ner klotet i rännan även när vi kört med staket. Jag måste erkänna att jag gjort stora framsteg innom bowlingen. Efter det cyklade jag hem igen och åt lunch ute på balkongen i solen. Det var hur varmt som helst! Sedan cyklade jag till Gripen för att ha mina två sista lektioner.
Idag var det svinkallt! Typiskt aprilväder :( Men träningen gick enormt bra. Jag simmade 30*300 med minskande startid, oj vad jag fick kämpa. Efter 15 kom Jens med en päronmer till mig för lite ny energi. Jag klarade allihopa och nu är jag typ död, men väldigt nöjd med mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...