Mamma och Emma tillbaka!

Långfredagen var inte mycket längre än andra dagar tyckte jag. Morgonträningen var lite längre än vanligt, åtminstone tidsmässigt, men annars tror jag fredagen tog ganska så exakt 24 timmar igår också. På kvällen var vi hos mormor och morfar och åt grillat (så himla gott!) och lekte kurragömma med Lyra :)
Idag var sista träningen med Triton, lite tråkigt faktiskt, men jag lär väl träffa dem igen. När vi kom hem från träningen var det städning som gällde. Man måste ju bevisa att vi klarar att hålla snyggt fast mamma inte är hemma. Sedan cyklade jag upp till skogen och plockade vitsippor, och därefter åkte vi och hämtade mamma och Emma på stationen. De verkar ha haft det toppen i Spanien och jag fick jättefina souvenirer (bland annat världens coolaste tröja!) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...