Ny baddräkt! :D

Här ser ni originalet! ;)
Jag har äntligen fått min nya baddräkt! Är superduperjätteglad :D Dessutom har jag hittat snödroppar och haft en helt mössfri dag. Våren är på väg! Mindre glad blir jag dock när jag ser fler och fler rosa cyklar på stan... Känns inte riktigt bra det.
Träningarna har inte varit någon vidare idag. Jag har simmat mindre på två pass än vad jag brukar göra på ett, för av någon outgrundlig anledning fick jag ont i ena armen och kunde knappt lyfta den. Så jag blev uppskickad :( Men jag fick vara med på NSGs "Gröna bollen tävling". Det är inte det lättaste att försöka hålla sig kvar på en pilatesboll i vattnet, eller att göra en dubbel kullerbytta runt den, men kul hade vi. Det behövs verkligen sådana här annorlunda saker ibland så man kan få skratta av sig ordentligt. Nu ikväll har vi ätit Helenas enormt goda paj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...