Röd

Det är så vårigt så jag blir helt glad! :D Idag grillade vi för första gången i år, korv med bröd. Jag satt utomhus i bara linne och tänkte inte alls på att solen tar så här tidigt på året. Men det gör den. Jag är illröd på armar, axlar och i halva ansiktet. Se, man behöver inte åka till Spanien för att bli grillad ;)
Hittills har jag hunnit träna tre gånger med Triton (eftersom min kära klubb har åkt utomlands utan mig) och det har gått helt okej. Lite för mycket fenor för min smak, och mycket för lite arm. Ganska nervöst att träna med en helt annan klubb, där man inte känner nån, men det går som sagt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...