Creepy fåglar

Då var det söndag kväll igen. Veckorna går så himla fort att man blir helt mörkrädd. Igår hann jag med jättemycket: jag pluggade, tvättade alla fönster (inspektion igen), såg två avsnitt vampire diaries, she's the man, halva låt den rätte komma in och ett vänner-avsnitt. Fullt upp, och jag hade såå kul :) Fast jag hann faktiskt med att äta en påse popcorn också.
Idag vaknade jag 20 över 8! Kul när söndagar är enda dagen man kan sova hur länge som helst, men det har varit en härlig söndag i alla fall. Jag har varit på stan och shoppat, sedan träffade jag Filippa och vi gick och fikade = supermysigt :) När jag kom hem gjorde jag en totalt smaklös köttfärssås, jag är hopplös! ;)
Fåglarna här har betett sig jättekonstigt ikväll. Först satt hur många som helst samlade i ett träd, sedan helt plötsligt började alla skrika och flög sin väg. Sedan kom dubbelt så många tillbaka och satte sig i två träd. Helt plötsligt lyfter alla och skriker samtidigt igen. Lite skumt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...