Helgen

Händelserik helg det här. I fredags destilerade vi sprit i skolan, så nu vet jag hur man gör det ;) På kvällen skulle jag ta mig hem till Skåne (jag vet att ni vet vad jag kommer skriva nu), det gick åt pipsvängen. Jag kan börja med att säga att förseningar i tågtrafiken skapar en väldig gemenskap bland arga resenärer, och det är ju faktiskt roligt. Men tre timmar på stationen i Norrköping är ingen vidare. Denna gången berodde det på någon nedfallen ledare och jag var hemma klockan två, lördag morgon. Jag tycker det är rätt orättvist att SJ får ta all skit, för Veolia är inte ett dugg bättre ;)
På lördag kväll firade vi Emma och mamma. Det var riktigt kul att träffa hela släkten igen, det var ju ett tag sedan nu. Idag har jag varit i Höganäs och tävlat. Pers blev det på både 100 bröstsim och 100 ryggsim. De lite yngre tjejerna kvalade till sum-sim på 4*200, verkligen jättekul! :D Tyvärr belv det inget kval i lagkapp till JSM...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...