Nästan för mycket arm-sim ;)

Nu är vi inne på animal week nummer två. Det går inte riktigt lika bra som förra gången, men skoj är det :) Igår simmade jag ungeför 6 500 meter arm, så nu har jag fått typ skavsår av dolmen... Lite tufft att gå från förra veckans 30 000 till denna veckas 70 000.
I skolan idag skrev jag nästan klart min novell, är inte speciellt nöjd, men det blev det bästa jag kunde komma på. Vi är nästan klara med vårt musikprojekt också. Jag säger bara hakuna matata ;D
Nu är det bara 11 dagar kvar till första advent, gott folk, och då ska ljusstakarna upp! Erika älskar jul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...