Harry Potter! :D

Bästa cykLen! :)
Nu har det snöat lite smått igen, fast denna gången är det mysigt pulver-snö och inte slask. Nu är 9 av 10 pass avklarade och jag har bara 6 400 meter kvar! :D
Ikväll har vi varit och sett Harry Potter! Så himla bra! Jag vet inte hur jag ska klara att vänta ända till sommaren innan jag får se slutet. Är verkligen glad att jag är uppvuxen på 2000-talet, så jag kunnat följa Harry och hans vänner och fiender i takt med att böckerna kommit ut ;P Böckerna är otroligt bra och filmerna är faktiskt riktigt bra de med. Dessutom innebär bio popcorn, så det har verkligen varit en toppen-kväll.
Lite mindre skoj är att min rosa följeslagare, vän och kämpe har fått punktering :( Inte roligt! Så det blir till att byta slang (eller nåt...) imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...