MUUUU!

"Simma nu era lata kossor!" hördes från tränar-bänken. Vadå lata kossor?!?! Jag tycker inte det är rätt benämning på en som precis simmat den snabbast 400ingen på träning någonsin, som precis persat på 200 fr, varit 3 tiondelar över pers på 100 fr (dessa tre sträckor var i och för sig arm) och som precis blivit lurad att simma en omöjlig skovel-övning xD Man kan väl säga att jag är tämligen nöjd med min träning idag.
På idrotten i skolan idag hade vi boxercise. Så himla kul, men jobbigt! Man skulle boxa och sparka och allt möjligt. Sedan avslutades det med magträning. Har alltid hävdat att kampsport är något för mig ;)
Det bästa är ändå (förutom att min cykel rullar på) att jag kan hosta! Och nysa! Halleluja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...