Dopingkontroll :)

Nu har snön kommit till Nyköping. Det snöade hela dagen igår och den ligger fortfarande kvar. Hemma i Skåne hade jag jublat, och det gjorde jag i och för sig här också först, men när jag väl började cykla blev det mindre kul. Cykeln hoppar lite som den själv vill mellan slaskdrivorna. Men trots att jag knappt kunde hålla cykeln upprätt, trots att jag fick snö i ögonen och trots att det var kallt, kunde jag inte låta bli att småle lite när jag cyklade genom stan. För jag älskar den här tiden på året! Snö är mysigt och nu har juldekorationer kommit upp längs storgatan.
Idag var det dopingkontrollanter på träningen. Jag har aldrig gjort dopingtest innan! Lite spännande var det allt, det är ju inte var dag man måste kissa i en burk inför publik ;) Allting var jättenoga. Allt skulle vara rent och alla förpackningar obrutna så att ingen ska ha kunnant fiffla med burkar och flaskor. Nu är det bara att hoppas det inte visar nåt ;P

New body-grejerna har förresten kommit nu! Tack så mycket alla som handlat! Jag kom på en stark andraplats, i tävlingen om vem som sålde mest. Bara Alice, med sina oslagbara 67 paket, slog mig. Jag tar hem allt imorgon, så nu är det på väg. Ska bli spännande att åka tåg med alla dessa underkläder, förpackade i en resväska med ett trasigt hjul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...