Det har varit en bra helg. Igår morse var det träning och sedan hängde jag och sambo på stan. Hon köpte skor och jag letade inspiration till studentfesten. Det blev en supermysig lunch på chilli nam nam också. På eftermiddagen kom Ludwig, en som tränar med oss, hit och vi och Fanny fixade godaste middagen! Vi fixade också bästa spionsystemet med speglar och allt, så nu har vi full koll på vem som kommer och går haha ;)
Bra start på dagen!
Detta meddelande fick jag av Jens igår kväll:
En annorlunda fredagmorgon:
1) I kväll ska du duscha eller ta ett varmt bad samt tvätta håret.
2) I morgon bitti ska du sätta på dig rena kläder och sedan ta en omväg på väg till träningen. Följ instruktionen i videon.
http://youtu.be/pKc6P-KDjow
3) Efter "mission completed" cyklar i lugn takt till badet för ca 60 min simning (vi slutar kl 09.)
- Erika - cyklar från Borgen kl 06.50!
Lite spännande haha! Det visade sig att han hade fixat så vi fick 20 minuter massage var. Helt okej fredagmorgon tycker jag!
Basket oh yeah!
Jag var dock tvungen att dra tidigare för vi skulle ta skolfoto med simmarna. I år fick vi varken klä ut oss eller ha nån rekvisita. Tydligen hade folk reagerat på förra årets baddräktsbild och ansett att det var provocerande. Men hallå?? Ska inte ett simlag få visa upp sig i baddräkter? Jag lackade ur lite kan jag ju säga.
Nästa vecka drar studentfesterna igång. Första har tema "känd från TV" så nu sitter jag och försöker komma på nåt att klä ut mig till. Det går inte så bra, så tips mottages tacksamt haha! Senaste planen är Team Rocket tillsammans med Fanny. Men jag vet inte ;)
Torsdag hela veckan
Vi går hit, vi går dit, vi går runt en liten bit...
Eftersom vi tävlade i helgen missade vi en vilodag vilketinnebär att vi inte haft nån återhämtning sedan förra tisdagen. Jag tror nog aldrig jag haft så här ont överallt som jag har nu. Passet idag var smärta rätt igenom och jag och Anna låg halvdäckade på kanten i en evighet efter träningen. Sen har vi ju alla trapporna här också... Men det ska kännas att man lever!
Fanny gjorde en dundergod varm choklad så nu mår man ju lite bättre. Sedan gick vi och kollade film med de andra tjejerna och en av hockeykillarna. Så som vanligt blev det en mysig kväll.
Dags för skolfoto!
Rätt jobbig träning nu ikväll. Jag är alltid den med lägst puls. Hur mycket jag än tar i så går pulsen inte upp lika mycket som för de andra. Därför blev jag rätt chockad när jag idag hade typ 2 slag per 10 sekunder mer än de andra. Jens bara skrattade och sa att jag nog var sjuk... Det tror jag dock inte ;)
Nu ikväll har vi blivit bjudna på tårta av våra trevliga innebandypojkar! Sånt gillas haha :D
Trött som bara den!
Hemma efter tävlingen igen!
Det var kul att träffa alla Örebroare igen. Det pratades en hel del usa-minnen haha. När vi var klara körde Anna oss hem igen, och det var hög musik och vackert sjungande hela vägen. Vi stannade i Katrineholm och köpte glass för det förtjänade vi! ;)
Wadköpingsdoppet
Första tävlingen sedan SM och den börjar bra. 100fj i förmiddags, helt otroligt bra första 25a och pers. Nöjd tjej här ja! Nu i eftermiddag simmade jag, håll i er, 25fr! Pers med 23 hundradelar. Sedan var jag strax över pers på 50fr, men jag är ändå nöjd med dagen. Nu väntar jag bara på att de andra ska bli klara så jag och Alice kan dra hem och äta haha. Imorgon blir det 200fj och 400medley!
Grattis kompis! :D
Gårdagens inlägg (som ej blev publicerat i tid;))
Jättegrattis till min kära sambo Fanny som äntligen fyller 18!!! Vi firade ju henne i gårkväll, bland annat genom att köra funny-bunny haha. Men hoppas du får en superhelg hemma i Götet! :D Själv åker jag till Örebro för säsongens första tävling. Ska bo hos Alice hela helgen. Är fett pepp! :D
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
-
Hemma i Skåne och firar påsk! Igår var vi hos farfar och Ethel och åt middag och imorgon ska vi till mormor och morfar. Dagen började me...
-
Jag är en djup funderare och jag drar med alla i min omgivning i mina funderingar. Min senaste djupa tanke inträffade för ungefär tio minute...

