Våffeldagar i solen!

Jag har ju helt glömt att berätta om alla (två) våfflor jag hann med i samband med årets våffeldag! Vi såg ju självklart till att samlas hos mamma och pappa för denna viktiga händelse för några veckor sedan. Det är verkligen få saker som slår hemgjorda våfflor. Mehdi fick tyvärr inte vara med då han blivit förkyld så det blev fler för resten av oss. 
Någon helg senare spenderade både jag och Mehdi hela helgen hos mamma och pappa och passade på att ta en utflykt till Trollenäs slottspark och café. Det var en av de där dagarna då det var så fint ute och perfekt för att vandra runt ett slott. Vi pausade på caféets uteservering där vi åt våfflor och drack te ur de sötaste små kopparna.
Följande dag åkte jag och Mehdi på blomsterkonsultation i Flyinge på Kreativa Blomster. Jag bokade nämligen in det på bröllopsmässan i februari. Paulina där var supertrevlig och kom med både idéer och förslag till oss som inte kan någon om växter. Så nu har vi beställt både buketter, korsager och lite dekoration! Alltså, det här kommer bli så bra!!! Vi håller båda fortfarande modet uppe och planerar fullt ut för 4 juli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...