Värda att fira!

Efter två långa, kämpiga månader är äntligen anatomikursen över! Det avslutades starkt med ett skriftligt prov, ett seminarium med presentationer och ett praktiskt prov den här gågna veckan. Det skriftliga var riktigt svårt och jag väntar med spänning på resultatet, medan palpationen var jätterolig och jag fick veta att jag blev godkänd samma dag. Man vet att man har hamnat rätt när man trots att man knappt kunnat andas på flera veckor, fortfarande uppskattar skolan.
Vi har sedan länge planerat firandet av kursens slut, och det gjorde vi med en brakfest i fredags. Klassen är så fantastiskt rolig att hänga med så det blev en toppenkväll med bubbel, pizza och utgång. Helsingkrona nation hade tema Guilty Pleasure så vi dansade loss till Backstreet Boys, Abba, Britney Spears, One Direction, osv. Hur kul som helst!
Förutom festen så firade jag med julklappsshopping. Det är alltså inte ens december och jag är i princip färdighandlad med ALLT! Så himla nöjd!
Höjdpunkten på shoppingen var teaffären jag "råkade" hamna i. Jag har nog ett litet teproblem misstänker jag för jag kan inte hejda mig och min samling bara växer och växer. Nu är den utökad med ett till julte, ett te att ställa på jobb, samt ett gratis smakprov av chokladrooibos som den snälla damen i affären bjöd på.
Glad, nöjd och lättad gick jag och la mig i fredags kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...