Weekend Trip

Jag är fast besluten att uppleva och se så mycket jag bara kan, vart jag än är, och jag tar varje chans jag kan att upptäcka nya platser. Så nu har jag övertygat Mehdi om att spendera en helg i St. Louis och det är inte vilken helg som helst, det är nämligen samtidigt som the American Belgian Malinois Club's National Specialty. Coincidence? :)
Eventet håller på en hel vecka och omfattar alla fyra belgiska vallhundraser och jag är supertaggad på att se dessa hundar tävla och visa upp sig! Jag hoppas kunna möta massor med hundägare och kanske uppfödare så jag kan lära mig så mycket som möjligt om raserna.
Förutom att titta på hundar ska vi så klart utforska St. Louis. Jag har åkt förbi staden förut men jag har aldrig stannat till, så det ska bli kul!
Något annat som är kul att se fram emot är våren! Snön och allt salt är borta så vi passade på att noggrant tvätta bilen i helgen. Den är nu skinande ren och saltfri!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...