Ut ur bassängen!

Dagarna bara flyger fram. Jag kör all möjlig träning. Det är faktiskt riktigt kul att inte simma och kunna fokusera på en massa andra typer av träning. Igår, till exempel, fick jag lära mig att paddla av en kompis. Det var kul, fram tills det började åska och vi fick ta oss upp. Idag blev det gymmet! Dessutom mår hår och naglar kanonbra nu när de slipper sin dagliga klorbehandling... 
Jag har verkligen tagit tag i övningskörandet också. Har kört både till Lödde och till Eslöv i helgen och strax ska jag iväg och hämta Emma. Jag börjar blir grym på det här, haha!

3 kommentarer:

  1. king of the road!

    SvaraRadera
  2. Då har vi en reserv som kan paddla nästa år på SM för Eskimå ;) Det är bra med starka simtjejer!
    Hoppas det är bra med dig! Bra jobbat på tävlingarna i Vansbro. Hittade din blogg när jag var inne och snokade på Eslövs hemsida.... Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, tror nog jag trivs bäst som "coach" i kanotsammanhang, men varför inte ;)
      Det är kanonbra med mig! Vad roligt att du hittade bloggen :) Kram

      Radera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...