Sista finalpasset på SM!

Det blev final för mig igår. Kom med som åttonde tid på 1500 fritt. Sista passet på SM med bland annat 1500fr damer och 800fr killar, inte ens försäljarna var kvar... Dessutom regnade det. Men jag kom i vattnet och tog i som aldrig förr. Jag var så slut, armarna värkte, baddräkten visade sig vara lite för liten för ett så långt lopp och jag var så trött att jag såg svarta prickar. Men jag tog mig igenom det, med en och en halv sekunds pers!

Jag är rikigt nöjd med mitt SM. Pers på alla frisimssträckor och det har varit en allmänt rolig tävling! Nu är jag i Nyköping igen. Jag ska bo hos Anna fam tills vi åker till Vansbro i helgen. Hon ska paddla kanot-SM, så jag lär väl hänga i hamnen och heja om dagarna :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...