Nu är man välgödd!

Heldag hos mormor och morfar, så nu är jag mätt och belåten. Det har varit en härlig dag. Vi var nere i vid hamnen och tittade på ett jättecoolt skepp som var byggt på gammalt vis, det var imponerande. Sedan har vi så klart kollat på OS och ätit massor. Vi följde ju med till Höllviken igår redan, efter släktkalas hos nästkusinen Tilde, och det var också väldigt trevligt. God mat där med, och kortspel. Enligt tradition spelas det "stopp" på våra släktträffar, och igår vann jag! Stort ;)
Jag har kört bil genom halva Skåne nu. Det går väl bra tycker jag, men känner att jag behöver träna å stadskörning. Det blir inte så mycket sånt när man bor som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...