Kanot-SM

Mitt chilliga sommarlovsliv fortsätter. För tillfället bor jag hos Anna och tillbringar dagarna i hamnen på kanot-SM. Eftersom Annas systers kanotklubb är en paddlare för lite så får Anna hoppa in. Hon har typ paddlat tre gånger... Men hon är duktig! Igår blev hon fyra i k2 500 och idag blev hon tvåa i k2 1000! Det är imponerande! Lite pinsamt för de som kom efter henne och som faktiskt tränar kanot... Men det måste väl vara tack vare hennes coach ;)

Jag har dock inte bara coachat, jag har simmat också. Vi har nu sadlat om inför Vansbro och kör all träning i kanotstadion på deras banor (inte samtidigt som de bara...). Igår blev det nästan 2000 meter simmade och idag 3000. Bortsett från skavsår runt halsen av våtdräkten så går det riktigt bra. Lite vågigt men kul är det!

Nu ska jag heja vidare!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...