Möhippa!

Föreställ er förvåningen när man kommer hem från jobb i söndags, trött och hungrig, och man öppnar dörren och får en kamera i ansiktet, en rosa kjol slängd på sig och ett glatt ”SUPRIIIISE!” från sina bästa vänner. En helg kan ju omöjligt sluta bättre än så! Dessa fina människor har alltså ordnat en så kallad förhippa, eftersom inte alla mina närmsta hade möjlighet att ta sig hit just nu (tydligen har jag en fruhippa att vänta senare), och den var perfekt.
Jag blev klädd efter temat och bjöds på kex, ost och dryck. Kvällen blev fylld av umgänge, frågesport, quiz och härlig stämning. Som pricken över i:et blev det sushi till middag! Så genomtänkt  Jag blir helt rörd över hur otroligt fina vänner jag har. Och med det sagt går jag och lägger mig så här kvällen innan mitt bröllop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...