Silverbröllop!

För 25 år (och en dag) sedan gifte sig de två viktigaste människorna i mitt liv sig med varandra och jag har haft turen att vara en del av nästan 24 år av den tiden. Från min första dag har de funnits där som allt ifrån pinsamma föräldrar som alltid tvunget skulle delta i skol- och idrottsevent, till uppskattade föräldrar som alltid gjorde egna uppoffringar för att kunna delta i skol- och idrottsevent, till föräldrar som visade sig mer morgonpigga än vad jag var när det var dags att skjutsa mig till morgonträningar, till föräldrar som nu inte bara ställer upp och hämtar mig mitt i natten när jag varit på äventyr, utan även ser till så att mina kompisar hamnar där de önskar, till föräldrar som uppmuntrar mig till att fara världen runt för att samla på mig mer erfarenheter. Var jag är går och vad jag än gör så har jag tryggheten av att veta att min mamma och pappa alltid finns där för mig på alla sätt de kan.
Jag hoppas de vet hur mycket jag uppskattar den kontakt vi har och hur mycket jag saknar dem. Om jag en dag kan bli hälften så bra av en förälder som de föräldrar jag haft turen att växa upp med, då är jag nöjd.
Nu sitter de nånstans på en camping och njuter av sol och värme och har det hur bra som helst, och jag är superglad för deras skull att de fått en så fin semestervecka för att fira sin stora dag. Stort grattis mamma och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...