Vansbro!

Jarrå, jag behöll min placering från två år sedan. Efter ett brutalt och kallt, men kort, lopp kom jag i mål som nummer sju bland tjejerna. Det är jag absolut nöjd med. Tiden blev 19.52! Starten var det värsta jag varit med om. Tog nästan ända till man svängde av från Vanån tills det gick att simma vettigt.
Jag var i första startgruppen så jag var klar 20 över tio, prisutdelningen för de åtta bästa var klockan två. Det blev en lång dag haha. Men jag hade kul! Träffade en massa kompisar och gick runt och hade det trevligt på området. Gjorde bland annat en body scanning och fick en energishake.
Det var 9000 startande på det traditionella vansbroloppet, men den absolut coolaste var en kille som bestämt sig för att göra en svensk klassiker inom 24 timmar. Klockan 12 igår cyklade han vätternrundan, sedan tog han en helikopter till Lidingö och sprang. Helikoptern fortsatte till sälen varifrån han åkte rullskidor till mora för att sedan flyga till Vansbro. 23 timmar och 35 minuter. Jag är grymt imponerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...