5000

Puuh... Jag är väldigt nöjd med min prestation även om det inte räckte till pallplats i år. Vi simmade i Viskan, en slinga på 1000 meter. Det var rätt strömt så man fick en väldig fart på tillbakavägen. Starten var brutal, ån kändes lite för smal för antalet startande så jag fick mig en del smällar. Efter ett tag kom jag in i en klunga med en 4-5 andra och vi kämpade på tillsammans. Mot slutet av tredje varvet hade jag tagit täten i gruppen. En ledning som jag sedan höll till de sista 500 metrarna... Förargligt nog lyckades en tjej spurta om.
Nu, efteråt,  var jag och Emma på stora torget och tittade på SM i parkour och nån trix-tävling. Så otroligt häftigt! Det är imponerande att se vilken kontroll de har över sina kroppar. Imorgon planerar jag att kolla på simtävlingarna, men nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...