Vamos a la playa

Två dagar på stranden har inte känts helt fel i 30 graders värme och stekande sol. Igår åkte jag och Emma till Lomma direkt efter att vi gymmat. Sedan låg vi där och solade och badade hela eftermiddagen. Supermysigt tyckte jag! Jag och syster har haft mycket bonding time den här sommarn haha. När vi kom hem blev det världens grillbuffé till middag!
Idag var det destination Höllviken som gällde. Vi blev upphämtade av mormor och morfar, och sedan blev det lunch och strandhäng i några timmar. Nu ikväll var vi ute på en pub här i Höllviken och åt en dundermiddag. Kvällen avslutades med kortspel. Det har verkligen varit en jättebra dag! Inte så ofta vi kan komma hit och bli så bortskämda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...