Hemma igen!

Efter två långa dagar i bil tog vi oss äntligen till Sölvesborg, där los padres skulle fortsätta semestrandet utan barn. Emma och jag sattes på tåg hem, med alldeles brutalt mycket ogenomtänkt packade saker. Men hem kom vi, om än dödligt trötta.
Det är supermysigt att vara hemma, bara vi två, även om det ger vissa besvärligheter. Till exempel när man ska träna och tänker ta bussen som går 50 minuter innan. Efter ett tags väntan inser jag att den bussen inte går under sommarhalvåret... Då blev det till att ta fram cykeln i 30 graders värme och trampa på till Eslöv. Determination is the key...
Jag är även tillbaka i gymmet efter min toppning. Aj säger jag bara. Det går knappt att röra sig för tillfället. Men sånt är jag van vid haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...