Tack för en fin december och gott nytt!

Jag har verkligen njutit hela december. Bebis har sovit hela nätter (9-12 timmar) utan uppvak, varje söndag har vi njutit av juliga, adventiga bakverk, jag tittade på både luciamorgon och på Malmös luciatåg som anlände med häst och vagn till Stortorget, och vi har hälsat på tomten på Ikea. Isaac har träffat sin ”kompis” Yngve som är nästan exakt två månader yngre, och de kunde verkligen inte brytt sig mindre om varandra – men vi hoppas att de kommer uppskatta varandra så småningom. Jag har även fortsatt träffa och promenera med ett par av mammorna från träningsgruppen jag varit med i. Vi har haft tidernas finaste gran och jag har verkligen njutit av all julighet. För att komma ihåg allt detta, och för att sprida lite ”bättre sent än aldrig-julkänsla” kommer här lite bilder från denna härliga månad 😊

Nu ska jag iväg och köra mitt traditionsenliga nyårs-simpass innan vi åker och firar med familjen! Gott nytt år på er! 




















1 kommentar:

  1. Hej, letar du efter ett skuldsaneringslån, lån utan säkerhet, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital, etc! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga och rimliga räntor på 2%. Mejla till: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...