Superhelg i Karlskrona

Hemma från Karlskrona nu och det har varit en toppen-långhelg. Vädret har varit perfekt så vi har badat hur mycket som helst. Jag körde till och med ett träningspass i havet! Det blev nog bara lite mer än en kilometer, men ändå. Jag är jättenöjd över att jag klarade det, för det var rätt läskigt att simma när man inte såg något annat än skrämmande växter.
Karlskrona är en väldigt fin stad. Jättemysiga hus och massor med stränder, bryggor och hopptorn ut i vattnet. Höjdpunkten var söndagens utflykt till glassiären (jag och Hanna cyklade fram och tillbaka). Jag fick i mig en hel tre-smakers-glass, vilket motsvarar typ 10 kulor ;D Fast ungefär en av kulorna hann smälta bort innan jag hann äta upp glassen :/ Även lite shopping och träning hann jag med under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...