Halva sumsim avklarat

Två av sumsim-dagarna avklarade. Igår simmade jag 200 fjäril och 800 frisim. Är hyfsat nöjd med fjärilet, fortfarande inte i närheten av mitt pers men den här gången gick första 100 i alla fall riktigt bra. Det känns som om fjärilet är på väg tillbaka och det är kul :) Mindre nöjd var jag med 800. Jag var verklgen taggad och tänkte simma jättebra. Jag blev så besviken, det gick inge bra alls. Trots att jag tog i och kämpade som aldrig förr, blev det en flopp.
Idag har jag inte simmat något, bara hejat på de andra som gjort kanonbra lopp. På lunchen var jag och Emma inne i Falun och shoppade, för lite sånt måste man ju också hinna med ;)

3 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...