Heja Eslöv!

Nu är jag hemma från Båstad. Det har varit hur kul som helst! Igår var vi vid Hovs hallar och badade i havet och grillade. Där är verkligen jättefint. Jag och Anna klättrade upp på en "bergsvägg" och la vita stenar i sprickorna. Så om ni är där och ser ett berg med en massa vita stenar, så vet ni att jag lagt en av dem ;)
Efter Hovs hallar åkte vi och tränade, därefter åt vi middag på Peppes bodega. Och gissa vad vi åt? Jo, pizzan "Heja Eslöv". Coolt! ;D (Detta är roligt om man sett Sällskapsresan. Dessutom kallas jag Eslöv). Det var den absolut dyraste pizza jag någonsin ätit, 220 kr! Men så himla god var den! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...