Midsommarfirande


Alltså titta på min älskade midsommarunge! Tänka sig vilken fin och perfekt första midsommar han fick. Solen sken och det var hur varmt som helst. Lillkillen var klädd i shorts och skjorta, med väldigt korta perioder av krans på huvudet.







Hela lilla familjen åkte ut till Kungshult och umgicks med fler Kasperssons. Självklart bjöds det på midsommarmat och mängder av jordgubbar, både på tårta och i grädde. Som om inte det var nog så bjöds det på lussekatter till tårtan. Utöver detta så hade jag planerat lite lekar som verkade uppskattas, även om det försöktes fuskas hejvilt!





Vi sov över hos mamma och pappa och hängde där hela midsommardagen. Det är väldigt sällan Mehdi och jag har möjlighet att träna tillsammans nuförtiden då någon måste passa Isaac. Så vi släpade med våra racercyklar och passade på att cykla en långrunda tillsammans lördag morgon. Det var så härligt! Isaac passade på att plaska i vattenbalja. Både vi och mina föräldrar har skaffat en liten pool åt honom, men av någon anledning är han livrädd för själva poolen. Baljor går dock bra.


På kvällen åkte vi hem till Mehdis kompis Arnold och hans familj där det bjöds på grillat, vilket blev en perfekt avslutning på en perfekt midsommarhelg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...