Massor med firanden!


Månadsskiftet maj-juni var en trevlig vecka för mig! Först så fick jag firat min allra första morsdag!!! Och min fina bebis hade varit och valt ut lite Rituals-produkter åt mig som blev helt perfekta. Dagen firades ute i Kungshult med min mamma och med hennes mamma, samt en massa icke-mammor som fick passa upp på oss. Det blev grillat till middag och sedan tårtor som morfar köpt till efterrätt. Det var jättemysigt och trevligt!





Följande torsdag var det min 28e födelsedag och den började firas redan klockan 5 på morgonen med present från Mehdi. Jag fick en Haglöfs regnjacka vilket är något jag velat ha ett bra tag. Efter jobb träffade jag Emma och Johanna på en födelsedagsfika i stan och därefter tog Mehdi med mig till en turkisk restaurang i Malmö för att fortsätta firandet, medan mamma och pappa passade Isaac. Det blev en riktigt fin dag.



Dagen efter hade vi årets iKlinik-dag i tillsammans med Malmökliniken. Den var både kul och lärorik, och avslutades med AW på Boule Bar. Jag är visst rätt kass på Boule, vilket egentligen kanske inte är förvånande, men vi hade trevligt ändå.

På lördagen firade jag med familjen och bjöd på brunch. Av dem fick jag kläder samt mikrofoner och Let’s Sing till PS4 så nu får hela grannskapet lida av min tondövhet. Men oj så kul jag tycker det är! Isaac verkar minsann också tycka det är kul. Allt som allt, jag blev så himla firad och hade en så himla bra vecka så jag kunde minsann inte vara mer nöjd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...