Gott nytt år!

Då har även nyårsafton kommit och gått, och vi firade med en väldigt fin tillställning ute i Kungshult. Både jag och Mehdi jobbade under dagen, och Mehdi fick hålla på ända till halv åtta på kvällen – sånt är livet inom accounting. Traditionsenligt var jag och simmade lite på förmiddagen, men i år fick det räcka med 30x100 jämfört med förra årets 100x100… Vi fick även, äntligen (!!!), möjlighet att välja ut vår valp under dagen – så nu vet vi vilken som blir vår! Som vi längtar! 



Hur som helst, när jag var färdigjobbad åkte vi ut till Kungshult där vi njöt av trerättersmiddag och sällskapsspel. Först bjöds det på räkmackor, följt av biff med rösti, för att sedan avsluta med en oreo dream extreme cheesecake som jag gjort. Lagom till tolvslaget gick vi ut för att beskåda fyrverkerierna. Det blev en supermysig kväll!






Gott nytt år på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...