Totalkrasch för fröken Kaspersson. Asså alla andra har sjukdomar och skador jämnt fördelade över åren. Men icke jag. Jag är frisk och hel i sju år för att sen följas av ett år med sjukdomar och benbrott. Jag är lite trött på det nu... MEN allt hade varig värre om jag befunnit mig i snö och minusgrader ;)
Idag åkte jag, Jens och Anna till Miami för att checka stranden och sånt. Helt sinnes vad fint! Det blev en lunch där ocv sen åkte vi hem igen. Imorgon blir det en heldag där! :)
Roadtrip
Bläääää
Antingen håller jag på att bli övertränad eller sjuk. I vilket fall som helst är det återhämtning som står på schemat nu. För er som känner mig förstår ni då att jag för tillfället är på dåligt humör. Men man är ju i Florida, det är ju alltid nåt!
Igår efter ett totalt misslyckat pass stod jag och Jill och rullade 206 köttbullar. De lär räcka ett tag haha! Gott blev det i alla fall. Gick och la mig klockan åtta och sov tio timmar, så mår lite bättre idag.
Träningslediga!
Den här dagen blev det en supermorgon med Anna. Fruktsallad, omelett och rostad macka ute i solen. Jag klagar inte ;) Därefter åkte vi till Lynn, en skola, för att checka läget. Jag skojar inte, allt såg ut precis som på film! Sedan blev det dags för shopping haha. Självklart började vi på Viktoria Secret. Dagen avslutades med en NSG-deluxeburgare made by Alice och Josefin.
Man utnyttjar det man har!
Being blond, cute and Swedish has its advantages. Jag och Jillan fick specialerbjudande på det coolaste gymmet nånsin tack vare dessa attribut. Ytmässigt var det typ tre Hälsostudion och innehållsmässigt minst fem! Så efter en stekig eftermiddag vid poolen blev det ett köttigt cykelpass. Nu väntas det på mat hemma i villan!
Living the dream!
Vaknade 20 över fem och var pigg haha. Jetlag på det här hållet känns rätt gött. Åt frukt, macka och jordgubbar till frukost och sen off to practice. Asså frukten här är helt otroligt! Jag lever typ på den!
Vi började träningen med ett "crossfit hardcore"-pass, som följdes av simning. Utomhusgym och sen simma i solen! Jag vill aldrig lämna Florida ;D
Pompano Beach
WIIIIEEEEE
På Arlanda nu och vi är fett taggade! Klockan ringde 0330 och då blev det frukost. Knäckebröd med den godaste skinka jag ätit. Jag kommer sakna knäckebröd... Planet går om en timme och stämningen är på top! Miami here we cooooome! Men först Frankfurt :)
On our way!
Jag, Jillan och Alice är på plats på connect hotel vid Arlanda nu! Vi är taggade till tusen!!! Just nu chillar vi på rummet med enorma negerbollar, men ska strax sova. Samling 04:15 imorgon... Ska förska blogga så mycket jag kan! Bilder kommer när jag är tillbaka om tre veckor :D
Skriver mer sen!
Dansa är kul men...
När inte melodifestivalen levererar får man hitta nåt annat att lyssna på, de vet du! Störd men grymt bra kväll!
Äntligen klar!
Var ledig igår igen. Chill liv man har här i skolan! Så jag började dagen med en tripp till ortopeden och bytte gips. Igen. Sedan blev det träning. På kvällen hade vi funderat på att gå på hockey men i stället bjöd vi hem hockeyfolket till oss när matchen var slut. Lite synd vi inte såg denna match för nu blev det vinst, och det ordentligt! 7-1 till Gnesta.
Anyway. Jag och Fanny gick och storhandlade och sedan blev det tacos-fix! Det blev en kanonmysig kväll med fullt med folk i köket hehe. Därefter kollade alla på mitt projekt som jag jobbat stenhårt med i ett par veckor nu, och som äntligen blev klart igår! Faktiskt riktigt nöjd :) Lite björnbröder på det så var fredagen gjord!
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
-
Hemma i Skåne och firar påsk! Igår var vi hos farfar och Ethel och åt middag och imorgon ska vi till mormor och morfar. Dagen började me...
-
Jag är en djup funderare och jag drar med alla i min omgivning i mina funderingar. Min senaste djupa tanke inträffade för ungefär tio minute...




