Blodomloppet

Alltså wow vilken grej. Team Kaspersson växer så det knakar och strävan efter att pressa gränser bubblar som aldrig förr. I tisdags samlades vi för årets upplaga av blodomloppet med mamma och morfar som lagets senaste tillskott på löparbanan. Dessutom hade vi en stark hejarklack! Jag är så stolt och så imponerad över mamma som tagit sig an löpningen som ett projekt. Hon har tränat så flitigt och hon presterade helt fantastiskt, vilket var riktigt kul att se. Även morfar, som fick deltagarbiljetten i födelsedagspresent, gjorde strålande ifrån sig. Jag är mycket nöjd med min egna prestation också, även om det på grund av mängden människor var en oerhört seg start. Normalt sett försöker jag skaffa mig en liten buffert första halvan, men den här gången fick det bli negativa splittar. Nu ser jag fram emot mer hårdträning, backintervaller och temporunder för att få ännu mer fart i benen så småningom. 

Efter att hela gänget kommit i mål, dukade vi upp en kalasbra picknick som vi avnjöt tillsammans. Det enda som är bättre än mat efter en hård ansträngning, är mat utomhus efter en hård ansträngning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...