Hjälp och rekommendationer sökes! :)

Nytt år, nya möjligheter och nytt hopp om att Mehdi ska flytta hit! Jag tänkte bara höra mig för om någon av er läsare har kontakter inom finans- och ekonomivärlden? Mehdi blir alltså klar med sin Master of Science in Finance i maj, och har sedan tidigare en kandidat inom samma ämne. Han är öppen för olika inriktningar då han nu i början av sin karriär vill ta chansen att se och lära sig så mycket som möjligt. Han har både tidigare universitetslärare och chefer som referenser, och jag kan intyga om att han är rätt så trevlig att ha att göra med! Det stora kruxet är att hans svenskakunskaper för tillfället inte sträcker sig längre än till hej, hejdå, godnatt och köttfärssås... Men det går väl att ordna till relativt kvickt! Annars är han språkligt begåvad och pratar engelska och franska flytande, samt marockanska semiflytande. Det var hela min pitch, hör jättegärna av er om ni eller nån ni känner kan tänkas ha möjligehet för anställning senare i år! Tack för hjälpen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...