Planerar in i minsta detajl ;)

Oj vilken kväll... Träningen var slut vid halv sju och när jag kom hem gick vi till Ica för att köpa middag. Sedan var det ju det där med hajken... Var uppe hos Jens för att låna ihop lite grejer vi behöver och det tog sådan tid att det inte blev middag förrän vid halv tio. Det har varit kaos och jag är så trött nu haha. Vi har lärt oss sätta upp tältet också, mitt ute i Brandkärr halv elva en fredag kväll. Vilken syn! Och så skulle det packas. Framförhållning är inte riktigt vår grej. Aja, nu klockan ett, är vi äntligen klara. Upp halv åtta och iväg vid nio! Kommer inte vara kontaktbar förrän på söndag, om jag överlevt ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...