Nakenchock... typ

Var med om en väldigt fascinerande, tror jag är ett passande ord, händelse i morse. Det har hänt förr men den här gången var det extremt. Efter träningen stod jag i duschen på badet. Naken så klart. Jag kom på att jag glömt schampot så jag ska gå och hämta det i väskan i omklädningsrummet. Våra omklädningsrum är tvådelade och mina grejer fanns i den bortre delen. I alla fall, jag gick ut från duschrummet och in i omklädningsrummet, fortfarande helt naken, och i första delen står kanske 15 tjejer från Brandkärrsskolan i 10-12 årsåldern. Alla är invandrare. Och alla börjar skrika, stirra, peta på varandra när de ser mig. I was like whaaat?
Går till min väska och ser hur några av tjejerna smugit över till "min" sida och står och kollar, för att sedan går över till de andra och säga "schhhh hon kommer nu, kolla nu, titta, nu kommer hon snart förbi igen". När jag går förbi står alla och grovstirrar. Hejhej säger jag! Senare hör jag hur badvakten säger åt dem att de måste duscha utan badkläder innan de ska bada, och de totalvägrar. 
Detta var en väldigt intressant upplevelse. Jag vet dock inte om jag ska gråta eller skratta åt det, det var bara så stört! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...