Julafton!

Jag har verkligen varit som ett barn hela december och nu är det äntligen jul. Vi hade en riktigt mysig julafton igår. Dagen började på gymmet. Jag körde ett jättebra pass, blev dock lite bitter över att min hand fortfarande inte klarar så mycket. Hemma igen kollade vi på Kalle Anka, utan pratande dockor... Sedan åkte vi till släkten. Det var kul att träffa alla igen, det blir ju inte så ofta. Men det blev en jättebra julafton med supergod mat och en snäll tomte. Jag fick förlängning av mitt spotify, pengar och en resväska, så jag är nöjd! Vi körde julklappspel också och oj vad vi hetsade!

Jag är glad hehe! Nu dröjer det ett helt år till nästa gång...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...