Helgen som varit!

Var lämnad av simmarna och Fanny i fredags så detta blev första helgen ensam hemma på hela terminen. Det blev också första ordentliga plugghelgen... Eftersom jag inte kan träna ordentligt var jag ute och gick i ungefär två timmar i lördags. Jag skulle, enligt Jens, till Arnöfängelset och kasta in en telefon, men kom inte ända fram för efter en timme frös jag och var så hungrig att jag vände. På eftermiddagen bakade jag lussekatter med Jens för att aktivera handleden. Det gick bra och gott blev det också!

Annars har helgen bestått av julklappsinköp och glöggdrickande. Har varit med lite kompisar också. Nu taggar jag inför årets nästsista skolvecka!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...