Fryspåsar! :D

Träningen idag var två av de värsta timmar jag varit med om. Jag har aldrig haft så grov träningsvärk. Innan passet kunde jag knappt lyfta armarna över huvudet. Men jag tog mig genom passet, och bra dessutom! Efteråt konstaterade Jens med hjälp av ett par övningar att det ända stället jag inte har ont på är framsida-lår. Resten av kroppen gör ont. Haha, det ska kännas att man lever! ;D


En helt annan sak, nu säljer jag plastpåsar! Alltså vanliga (fast lite bättre) fryspåsar. Perfekta nu till julbaket! En förpackning innehåller 100 två-literspåsar och 50 tre-literspåsar. Pengarna kommer gå till min och historia B-klassens resa till Polen och Auschwitz i vår. Hör av er till mig om ni vill vara med och stödja vår utbildning och dessutom få kanonbra fryspåsar! Leverans till Skåne kommer ske nästa helg. Tack :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...